پیام تسلیت رئیس سازمان «مطالعه و تدوین» در پی درگذشت سیدعباس موسویان

۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰ کد : ۱۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۲۹
پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس موسویان از مولفین و عضو شورای علمی گروه اقتصاد اسلامی این سازمان منتشر شد.
پیام تسلیت رئیس سازمان «مطالعه و تدوین» در پی درگذشت سیدعباس موسویان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان از مولفین و عضو شورای علمی گروه اقتصاد اسلامی سازمان «مطالعه و تدوین» ریاست این سازمان پیام تسلیتی در این خصوص صادر کرد.

 

در متن پیام صادره از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی آمده است:

«درگذشت استاد فرهیخته جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدعباس موسویان عضو گرانقدر گروه اقتصاد اسلامی سازمان «سمت» و مؤلف اثر ارزشمند بانکداری اسلامی را به خانواده معزّز ایشان و اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان خدوم سازمان تسلیت عرض می‌نمایم. فقدان این استاد فاضل که سالها از جمله همراهان همیشگی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بوده؛ ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی کشور و این سازمان خواهد بود. اینجانب رحلت این دانشمند بی‌بدیل را به جامعه علمی کشور، همکاران سوگوار سازمان «سمت» و خانواده عزادار آن استاد فرهیخته تسلیت عرض ‌می‌نمایم، و  از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل طلب دارم. خداوند در این اندوه بزرگ اعضای محترم خانواده ایشان و ما را در شمار صابران قرار دهد.»

کلید واژه ها: مولفین پیام تسلیت تسلیت درگذشت سید‌عباس موسویان


نظر شما :