حضور «سمت» در بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۲۳
مدیریت همکاری های علمی بین المللی «مطالعه و تدوین» با شانزده اثر منتخب خود در بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد.
حضور «سمت» در بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی «سمت»، مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان «مطالعه و تدوین» با شانزده اثر منتخب خود در موضوعات علوم قرآنی، زبان و ادبیات فارسی ویژه فارسی آموزان خارجی، فلسفه، اقتصاد، علوم تربیتی، معماری و باستان شناسی در بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.


از نمونه کتاب‌هایی که در این بخش برای مخاطبان خارجی معرف شده‌اند می‌توان به : کتاب دو جلدی درآمدی بر علوم قرآنی از مجموعه آثار مرحوم آیت‌الله معرفت به زبان انگلیسی، حالت در زبان روسی با همکاری دانشگاه دولتی مسکو، فرهنگ زبان‌آموز پیشرفته فارسی، ایران شناسی، اقتصاد سلامت و مهارتهای آموزشی و پرورشی ترجمه شده به زبان عربی با همکاری وزارت آموزش عالی عراق، باستان‌شناسی و هنر ایران در هزار اول قبل از میلاد به زبان چینی، و مجموعه هنر در تمدن اسلامی اشاره نمود.


از دیگر برنامه‌های سازمان «سمت» در بخش بین‌الملل نمایشگاه می‌توان به حضور در سلسه نشست‌های بین‌المللی اشاره نمود در همین راستا روز گذشته حجت‌الاسلام ابوالقاسمی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان «سمت» در نشست ظرفیت‌های تبادل نشر ایران و افغانستان شرکت و سخنرانی کرد.

 


نظر شما :