گردهمایی مدیران گروه‌های تخصصی «سمت» برگزار شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳ کد : ۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۰۷
نشست مشترک مدیران، دبیران، مشاوران و اعضای گروه‌های تخصصی و پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» و معاونان و برخی مدیران مجموعه، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
گردهمایی مدیران گروه‌های تخصصی «سمت» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این جلسه حجت‌الاسلام محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، خطاب به مدیران گروه‌های تخصصی «سمت»، گفت: «در این مراسم، در حقیقت ما مهمان شما هستیم و شما صاحبان اصلی این سازمان هستید و «سمت» هر آوازه‌ای که دارد، مرهون تلاش‌های عالمانه و دلسوزانه شما استادان عزیز است». 
وی در ادامه با اشاره به چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، گفت: «من همواره گفته‌ام انقلاب کار مهمی کرد، اما ما نتوانستیم به طور شایسته از آن میراث بزرگ قدردانی کنیم. انقلاب، ما را صاحب رأی کرد. مرحوم امام خمینی (ره)، ملت ایران را به جایگاه تاریخی خودش رساند و کاری ماندگار و پاینده انجام داد. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، وظیفه ما سنگین‌تر خواهد بود. امیدواریم از دیدگاه‌ها و نظرات استادان بزرگی که اینجا هستند استفاده کنیم و بتوانیم چهره اسلام ناب را که تبلور آن را در انقلاب اسلامی می‌بینیم، به دنیا معرفی کنیم».
ذبیحی یاد و نام مرحوم دکتر احمدی را گرامی داشت و افزود: «یاد و نام مرحوم دکتر احمدی همیشه برای ما زنده و پاینده خواهد بود و «سمت» با نام و یاد او زنده است. ما مشکلات فراوانی داشتیم، ولی به لطف خداوند و دعای آن عزیز سفر کرده، بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله «سمت» بتواند در تمام زمینه‌هایی که عهده‌دارش است، کارش را به خوبی انجام دهد».
مهدی زارع بهرام‌آبادی مدیر پژوهشی «سمت» در این جلسه، ضمن تبریک ورود انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه خود، گفت: «سازمان «سمت» یکی از نهادهای مولود انقلاب است و 7 اسفندماه، 34 امین سالگرد تأسیس این سازمان را پیش‌رو داریم و همه اینها مرهون تلاش‌های نیروهای متخصص و متعهد از جمله کارکنان، اعضای هیأت علمی، مؤلفان، مترجمان، مدیران، دبیران و مشاوران گروه‌هاست، که همّ و غم‌شان تولید کتاب‌های درسی دانشگاهی است».
زارع در ادامه به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های پژوهشی «سمت» پرداخت و گفت: « 35 درصد کتاب‌های امسال، به صورت مشترک با سایر نهادهای علمی تولید شده است. یکی از سیاست‌های مهم سازمان «سمت»، بهره‌مندی از ظرفیت‌ و توان علمی علوم انسانی‌ نهادهای دانشگاهی و پژوهشی کشور است. همچنین با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی نیز ارتباطی تنگاتنگ داریم و در سال جدید، فرایند همکاری شورای تحول و «سمت»، تسهیل شده است». 
در این جلسه، مدیران گروه‌ها، دبیران و مشاوران، به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان، از مدیران گروه‌های تخصصی، دبیران و مشاوران علمی گروه‌های تخصصی «سمت»، تقدیر به عمل آمد.

کلید واژه ها: سمت


نظر شما :