رئیس «سمت» انتصاب وزیر جدید علوم را تبریک گفت

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۵ کد : ۲۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۴۷
حجت‌الاسلام محمد ذبیحی رئیس سازمان «مطالعه و تدوین» در پیامی انتصاب وزیر جدید علوم را تبریک گفت.
رئیس «سمت» انتصاب وزیر جدید علوم را تبریک گفت

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»؛ حجت‌الاسلام محمد ذبیحی رئیس سازمان «مطالعه و تدوین» در پیامی انتصاب محمدعلی زلفی گل را به‌عنوان وزیر جدید علوم، تحقیقات فناوری را تبریک گفت.

 متن پیام رئیس سازمان سمت به شرح زیر است:

«استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل

با سلام و دعای خیر؛ 
انتصاب شایستۀ حضرتعالی را به وزارتِ علوم، تحقیقات و فناوری، هم شادباش می‌گویم و هم به فال نیک می‌گیرم. شادباش از آن‌رو که دانشگاه را، منشأ تحولات سترگ می‌دانم و هدایتِ وزارتخانه‌ای راهبردی را، فرصتی ایدئال برای گشودن افق‌های تازه و فال نیک بدان سببْ که چهره‌ای علمی و انقلابی بر این مَسند نشسته است؛ کسی که در رشتۀ تخصصی خود، دانشمندی نام‌آشناست و افزون بر این از رهگذر ریاست بر دانشگاهی معتبر تجربه‌ای گران‌بها اندوخته است که اینک چراغ راهِ اوست.
امید است که در روزگار صدارت حضرتعالی سرمایۀ علمی کشور قدر بینَد و افزون شود. به مددِ تقویت بنیان علم و دانش زمینۀ تحقق آرمان‌ها فراهم آید و با ترویج فرهنگ پیشگیری و شفافیت، کاستی‌ها و کژی‌ها رفع و اصلاح شود.
اینجانب به نمایندگی از سازمان «سمت» که میراثِ ماندگار استاد فقید، روانشاد دکتر احمد احمدی، و چشمۀ جوشندۀ نشر و پژوهش است، ضمن آرزوی کامکاری و بهروزی برای جنابعالی اعلام می‌دارد که سازمان چونان گذشته با تمام توان در خدمت جامعه علمی کشور خواهد بود و سختْ آرزومندم که دانشگاه به مثابۀ نهاد اصیل تولید علم به جایگاه راستین خود دست یازَد.»

 


نظر شما :