بازدید معاون پژوهشی وزارت «عتف» از «سمت»

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۹ کد : ۴۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۷۶
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی بازدید کرد.
بازدید معاون پژوهشی وزارت «عتف» از «سمت»

به گزارش روابط‌عمومی«سمت»، دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه میزبان دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم بود.

در این دیدار معاونان و تعدادی از مدیران «سمت» با ارائه گزارش‌هایی دکتر صالحی را در جریان آخرین وضعیت حوزه مدیریتی خود از جمله فعالیت‌های و برنامه‌ریزی‌های پژوهشی این سازمان قرار دادند.

معاون پژوهشی وزیر علوم نیز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی کشور و بهره‌بردن هرچه بیشتر از رویداد‌های مانند نمایشگاه کتاب تهران و هفته پژوهش و فناوری ابراز امیدواری کردی «سمت» بتواند جشنواره کتاب درسی دانشگاهی که از برنامه‌های آتی «سمت» محسوب می‌شود را در ایام هفته پژوهش و فناوری برگزار کند تا از ظرفیت‌های این هفته استفاده شود.

صالحی با یادآوری جای خالی علوم انسانی در اکوسیستم نوآوری کشور توصیه به استفاده از ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کرد و ایجاد مراکزی مانند مرکز رشد یا مرکز نوآوری را با همکاری آن نهاد اقدامی مثبت در جهت ارتقاء علوم انسانی ارزیابی کرد.


معاون پژوهشی وزیر علوم در بخش پایانی دیدار خود بازدیدی هم از ساختمان شماره دو «سازمان مطالعه و تدوین» داشت که در مراحل نهایی تجهیز و راه‌اندازی قرار دارد.

کلید واژه ها: معاون پژوهشی سازمان سمت وزارت علوم وزارت عتف پیمان صالحی دکتر پیمان صالحی دکتر داود مهدوی‌زادگان معاون پژوهشی وزارت علوم


( ۲ )

نظر شما :