عرضه نسخه الکترونیک ترجمه روسی کتاب «تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام» در «لیترس»

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۳ کد : ۷۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۵
ترجمه روسی کتاب «تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام» بر روی اولین و بزرگ‌ترین سامانه عرضه کتاب‌های الکترونیک روسیه «لیترس» قرار گرفت.
عرضه نسخه الکترونیک ترجمه روسی کتاب «تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام» در «لیترس»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، با پیگیری مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان (سمت) و با تلاش و اقدامات رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه-مسکو، نسخه الکترونیک ترجمه روسی کتاب «تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام» اثر اساتید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که در برگیرنده جایگاه علم در اسلام و آراء اجتماعی متفکران مسلمان است، در «لیترس» اولین و بزرگ‌ترین سامانه عرضه کتاب‌های الکترونیک روسیه قرار گرفت. 

گفتنی است «لیترس»، سامانۀ عرضه و فروش کتاب الکترونیکی برتر در روسیه است که در سال ۲۰۰۵ میلادی تأسیس شد و امروزه در بازار کتاب‌های الکترونیکی دارای مجوز روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، پیشرو است. لیترس شامل یک میلیون کتاب الکترونیکی به زبان روسی و خارجی، ۴۸ هزار عنوان کتاب رایگان و ۶۵ هزار عنوان کتاب صوتی ا‌ست و هر ماه، ۵ هزار عنوان کتاب جدید به این مجموعه اضافه می‌شود. لیترس این امکان را می‌دهد تا ۲۰ درصد از هر کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی به صورت رایگان خوانده یا گوش داده شود.
شایان ذکر است نسخه چاپی کتاب حاضر در سال ۲۰۱۲ میلادی با همکاری مشترک دانشگاه دولتی داغستان، سازمان «سمت» و رایزنی فرهنگی کشورمان در مسکو، از سوی انتشارات «وچه» منتشر شده است.

 

کلید واژه ها: تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام سازمان سمت مدیریت همکاری‌های ‌علمی ‌بین‌المللی لیترس روسیه


نظر شما :