«سمت» و دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دو ثمرۀ ارزشمند درخت انقلاب

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۴ کد : ۷۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۲
در راستای توسعه همکاری‌های علمی دوجانبه، رئیس «سمت» با رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کرد.
«سمت» و دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دو ثمرۀ ارزشمند درخت انقلاب

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در راستای توسعه همکاری‌های علمی دوجانبه و هم‌افزایی در موضوعات مورد نیاز و انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) با دکتر نعمان غلامی رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر غلامی به معرفی اجمالی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) پرداخت و در ادامه رؤسای هر یک از دانشکده‌ها اهم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی انجام شده و در حال انجام را بیان کردند.
دکتر مازندرانی، رئیس قرارگاه امام صادق(ع) ضمن معرفی سازوکار نیازسنجی، سفارش‌دهی، نظارت و ارزیابی جاری در دانشگاه، گفت: «نقطه قوت تولیدات درسی این دانشگاه، بهره‌گیری همزمان از ناظر علمی و مشاور معرفتی است.» وی بهره‌گیری از ابزارهای آموزشی جدید را از جمله تلاش‌های انجام گرفته دانست.
دکتر مهدوی‌زادگان، «سمت» و دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دو ثمرۀ ارزشمند درخت انقلاب معرفی کرد و فعالیت‌های انجام شده از طرف دانشگاه در زمینۀ تولید محتوای درسی-آموزشی را شایسته تقدیر دانست و اعلام آمادگی کرد «سمت» با تمام ظرفیت خود آماده است تا در چارچوب ماموریت‌های تعیین شده در سند چشم‌انداز سازمانی خود با دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) همکاری و تعامل سازنده و پیش‌برنده داشته باشد.
به گفته رئیس «سمت» ضرورت ایجاب می‌کند محتواهای تولید شده در این دانشگاه با نیاز دانشگاه‌های دیگر متناسب‌سازی شود تا از این طریق دانشجویان و فرهیختگان سراسر کشور بتوانند از تولیدات علمی صورت گرفته بهره‌مند شوند. دکتر مهدوی‌زادگان، تجربه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و در ادامه پدیدۀ مدافعان حرم را ظرفیتی بالقوه برای استخراج مفاهیم علمی همچون فلسفه سیاسی شهدا دانست و گفت: «ادبیات مقاوت و پایداری، ادبیاتی قابل عرضه به محور مقاومت و نیز همۀ ظلم‌ستیزان و حق‌جویان جهان است.»
دکتر سعیدی، معاون پژوهشی «سمت»، تشکیل کارگروه مشترک و حرکت بر اساس جدول زمانی را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به اهتمام دو طرف، بتوان در سال آینده به ثمر نشستن این همکاری مشترک شاهد بود.
در پایان این دیدار، هیئت «سمت» از نمایشگاه آثار منتشره دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بازدید کرد.

کلید واژه ها: سازمان سمت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دکتر مهدوی‌زادگان دکتر نعمان غلامی


نظر شما :