آثار «سمت» در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۸ کد : ۸۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۹
آثار «سمت» در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به نمایش گذاشته شد.
آثار «سمت» در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو

به گزارش روابط عمومی «سمت»، گزیده آثار «سمت» در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به نمایش گذاشته شد. بنابر اعلام مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو و انتشارات صدرا، آن دسته از آثار سازمان «سمت» که به زبان روسی ترجمه شده‌‌است در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. بنابر اعلام برگزارکنندگان این رویداد فرهنگی، ناشران و توزیع‌کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از ۳۰۰ غرفه در این نمایشگاه حضور یافتند. 
گفتنی است ناکنون آثار منتخب سازمان مطالعه و تدوین با همکاری مشترک «سمت» و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو، بنیاد مطالعات اسلامی ابن سینا و سایر مراکز علمی و دانشگاهی روسیه به زبان روسی ترجمه و منتشر شده است. 
در این دوره، علاوه بر «سمت» از ۶۴ ناشر دیگر ایرانی آثاری در موضوعات آموزش زبان فارسی، علوم انسانی، اسلام‌شناسی، کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، هنر، ادبیات پایداری و مقاومت، ادبیات کلاسیک و معاصر عرضه شد. سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از ۱۴ تا ۱۸ شهریورماه جاری در مرکز نمایشگاهی مسکو (اکسپوسنتر) پذیرای علاقه‌مندان به کتاب بود.

کلید واژه ها: سازمان سمت سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو زبان روسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو ایران تاریخ و فرهنگ روسیه مدیریت همکاری‌های ‌علمی ‌بین‌المللی انتشارات صدرا


نظر شما :