حضور «سمت» با تخفیف‌های متنوع در نمایشگاه کتاب امسال

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲ کد : ۳۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۳۲
سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه تخفیف‌های متنوع حاضر شد.
حضور «سمت» با تخفیف‌های متنوع در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی‌ (سمت) امسال نیز همانند دوره‌های گذشته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده و همچون ادوار گذشته با ارائه تخفیف‌هایی ویژه سعی در توسعه و گسترش منابع علمی مورد نیاز در میان اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان به علوم‌انسانی دارد.

امسال و در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه «سمت» که در مصلای بزرگ تهران سالن ۲ دانشگاهی، راهرو D غرفه شماره ۹۰ واقع شده با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی برای اساتید و دانشجویان و همچنین تخفیف ۱۰ درصدی برای سایر علاقه‌مندان آماده ارائه آثار خود شده است. اما این تمام ماجرا نیست و «سمت» به خریدارانی که در بازه‌ برپایی نمایشگاه یعنی ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه به‌صورت آنلاین کتاب خریداری کنند تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌دهد.

 

برای دریافت تخفیف ۲۰ درصدی ابتدا باید مراحل زیر انجام شود:

۱-    با کلیک در  اینجا  فرم دریافت تخفیف را پر کنید.
۲-   یک روز کاری پس از ثبت نام کد تخفیف شما فعال می‌شود.
۳-  پس از فعال‌شدن کد تخفیف می‌توانید آن را در جایگاه مشخص شده در سبد خرید خود وارد نمایید و از تخفیف ۲۰ درصدی «سمت» بهره‌مند شوید.

کلید واژه ها: تخفیف تخفیف ۲۰ درصدی سمت ۲۰ درصد سی و سومین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی کتاب سازمان سمت سازمان مطالعه و تدوین نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران


( ۲ )

نظر شما :